به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

بازی شهر‌خودرو در شهر خوش‌یمن | نماینده مشهد در برابر نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر: ۵۵۵۹۶
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
بازی شهر‌خودرو در شهر خوش‌یمن | نماینده مشهد در برابر نفت مسجدسلیمان
نماینده استان خراسان رضوی امروز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر میهمان مسجدسلیمان است.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ تیم‌های هم‌امتیاز جدول لیگ برتر بیستم فوتبال امروز درحالی در مسجدسلیمان به‌مصاف یکدیگر می‌روند که شهرخودرو چند بازی است که شکست نخورده و در مقابل نفتی‌ها چند بازی است که طعم پیروزی را نچشیده است. از طرفی اختلاف‌امتیاز‌های نزدیک تیم‌ها در جدول موجب می‌شود تا حساسیت این بازی بیشتر شود، چرا‌که برنده می‌تواند با ۳‌امتیاز در جدول پرواز کرده و بازنده به قعر سقوط کند.
 
شاگردان سیدمهدی رحمتی در حالی به مسجدسلیمان سفر کردند که دست‌کم روی کاغذ باید تیم برنده بازی امروز باشند، اما شاگردان سیدمجتبی حسینی هم در این فصل امتیازات خوبی از تیم‌های بزرگ لیگ گرفتند و حریف آسانی نیستند. دیدار نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو امروز از ساعت‌۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

شهرخودرو در ‌پی تداوم شکست‌ناپذیری

۴ پیروزی و ۲ تساوی حاصل تلاش عنابی‌پوشان مشهدی برابر نفت مسجدسلیمان در تاریخ حضورشان در لیگ برتر بوده است. البته شهرخودرویی‌ها یک شکست تلخ در چهارچوب جام حذفی با نتیجه ۱ بر ۰ برابر تیم جنوبی داشته، اما در لیگ برتر تاکنون باختی برابر زرد‌های مسجدسلیمانی نداشته است. شاگردان رحمتی در‌پی تداوم رکورد شکست‌ناپذیری‌شان برابر مسجدسلیمانی‌ها هستند. شهرخودرویی‌ها ۱۱ بار در لیگ برتر دروازه نفتی‌ها را باز کردند و تنها ۳ بار مقابل این تیم دروازه‌شان باز شده است. ۲ پیروزی ۳‌بر ۰ بهترین نتایج مشهدی‌ها برابر نفتی‌ها بوده است.

توقف یا حرکت در ایستگاه مسجدسلیمان؟

شهرخودرو در ۳ بازی اخیر خود ۲ تساوی و یک پیروزی به دست آورده است. در مقابل، نفتی‌های مسجدسلیمان یک پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند؛ دوشکستی که حالا شاگردان مجتبی حسینی را در‌معرض بحران قرار داده است. ایستگاه یازدهم لیگ برتر می‌تواند موجب توقف قطار موفقیت شاگردان رحمتی در هفته‌های اخیر شود و می‌تواند مردان حسینی را سوار بر قطار موفقیت کند.
 
جدال شش‌امتیازی ۲ تیم درحالی برگزار می‌شود که مسجدسلیمانی‌ها در ۲ بازی آخر نه گل زدند و نه امتیاز گرفتند و ۲ شکست را در کارنامه ثبت کردند. در مقابل شهرخودرویی‌ها ۳ گل زدند و ۵‌امتیاز گرفتند. شهرخودرو این فصل برابر تیم‌های بزرگ فوتبال ایران نتایج خوبی نگرفته است. عنابی‌ها از نبرد برابر استقلال، پرسپولیس و تراکتور یک تساوی و ۲ شکست داشتند، ولی مسجدسلیمانی‌ها از نبرد برابر پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و فولاد ۲ برد و ۲ تساوی داشته‌اند.

فرار از حاشیه‌ها با یک برد شیرین

اردوگاه عنابی‌های شهر مشهد طی یک هفته گذشته با حواشی و شایعات زیادی رو‌به‌رو بوده است؛ از ماجرای زمزمه‌های مشکلات مالی تا بروز تلویزیونی اختلافات شهرخودرویی‌ها با مسئولان فوتبال استان. از‌طرف‌دیگر فرهاد حمیداوی، مالک این تیم، نیز با حضور در فدراسیون فوتبال برای عضویت در هیئت‌رئیسه ثبت‌نام کرد و این مسئله هم خود بر حواشی این باشگاه افزود. امین قاسمی‌نژاد، ستاره شهرخودرو، نیز یکی دیگر از دغدغه‌های این هفته هواداران مشهدی بود؛ بازیکنی که با عملکرد عالی‌اش طی یکی‌دو فصل اخیر همیشه مورد‌علاقه تیم‌های بزرگ بوده ا ست و حالا خبر می‌رسد از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد جدی دارد.
 
سیدمهدی رحمتی امروز تیمش را برای برد و پایان‌دادن به همه این حواشی روانه میدان می‌کند، چرا‌که به‌خوبی می‌داند ناکامی در آوردگاه مسجدسلیمان می‌تواند به این حواشی دامن بزند و پیروزی موجب فرار موقت از بحران و گام‌برداشتن در مدار موفقیت خواهد شد.

حسینی: ۳‌امتیاز بازی از نان شب واجب‌تر است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد‌سلیمان گفت: بازیکنان ما باید بدانند ۳ امتیاز بازی با شهرخودرو برایمان از نان شب واجب‌تر است. مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شهرخودرو مشهد اظهار کرد: در ۲ هفته گذشته نتایج خوبی نگرفتیم. شرایطمان در جدول حساس شده است و رقیبان ما و تیم‌هایی که پایین‌تر از ما بودند، به ما نزدیک شده‌اند. وی ادامه داد: این بازی واقعا برایمان حیاتی است. بازیکنان ما باید بدانند ۳ امتیاز این بازی برایمان از نان شب واجب‌تر است. باید با عزم راسخ و با قدرت وارد این بازی شویم تا بتوانیم نتیجه خوبی از آن بگیریم.

نوازی در نشست خبری حاضر نشد

نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو در حالی روز گذشته برگزار شد که محمد نوازی، مربی تیم مشهدی، نتوانست در این نشست حاضر شود. ساعت بلیت پرواز شهرخودرو به اهواز با زمان برگزاری نشست هم‌زمانی داشت و با‌وجود درخواست باشگاه شهرخودرو برای تغییر در زمان برگزاری نشست، این مساعدت از‌سوی باشگاه میزبان انجام نشد تا نوازی به این نشست نرسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->